20 Mayıs 2013 Pazartesi

Mina'cığımın diş buğdayı partisi

Selamun aleyküm; 
Çok özledim yazmayı ya. Uzun süredir uzaklardayım biliyosunuz. Önce hastalıkla boğuştum sonra sınava hazırlandım onunla uğraştım parti süsleriyle uğraştım derken bi türlü fırsat bulamadım. Ama bu hafta fazlasıyla post yapcam inşallah. İlk postum perşembe günü minik fareme yaptığımız diş buğdayı partimiz olsun istedim tabiki. Herşeyi kendi ellerimle hazırladım çok yoruldum ama değdi gerçekten, herkesin beğenmeside bal kaymak üstüne. :) Şimdi resimlerimizi inceleyelim.



Hanımefendiye pembe tonları ve beyaz eşliğinde bi konsept hazırladım. Bant ve şapkalı duağı en tatlıları bana göre. :) Badisini ve çorabınıda sade şekilde süslemeye çalıştım.


Annem ve kendim için broş hazırladım.


Küçük prensimede beşiktaşlı broş yaptım.


                             Dağıtmak için diş şeklinde magnet ve kalplere şekerli keseler hazırladım. 


                                 Çocuklara vermek içinde böyle şekerler hazırladım. 


























Bu resmimi o heycanla kapkaranlık çekmişim ama genede buraya koymak istedim çünkü tavana ve perdeye yaptığım süslerde gözüksün diye. Çiçekler, ponponlar ve kız figürler yaptım.



 Soframızında şeker olduğunu düşünüyorum. Elbise şeklinde bir menü, pasta için süsler, masayı süslemek için bir kaç bişey.
Menümüzdede pasta, buğday, cup cake, sarma, truff, kıymalı börek, salata çeşitleri, ekler, çiğ köfte, tuzlu ve tatlı kurabiye vardı.


Pastayı yapana kadar canım çıktı diyebilirim ya. :) Tadı çok güzeldi ama olsun. :)


Cup cakeler en havalı duranlardı tabiki, standımıda eminönünden aldım çok şükür ilk burda kullandım.


Buğdaylarımızıda cup cake kalıplarına koyduk uyması için.


Diğer tarafıda balonlarla süsledik.


 Diş şeklinde bir süs yapıp minanın resmini yapıştırdım. 


Ve son olarak dış kapımıza astığımız kapı süsümüz.

Sizde  beğendiyseniz ve sipariş vermek isterseniz '' erolbusraguven@gmail.com '' dan bana ulaşabilirsiniz.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. herşey ne kadar güzel olmuş ne kadar çok emek vermişsiniz. yeni dişi hayırlı olsun bebişin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, kendimce yaptım bişeyler işte. :) İnşallah hayırlı olur 2.dişi bile çıktı minik kardeşciğimin. :)

      Sil

Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için...

Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...